Vet inte riktigt vad jag ska skriva för rubrik haha!
 
Idag så började jag halv 9,  åkte buss idag kände mig som en sölig snigel idag. Så jag orkade inte cykla! Hahaa
Nu så kollar jag på gossip girl, så bra ÄLSKAR DET!!
Imrogon så kommer jag har fredagsval och då kommer jag ha klättring jätte kul.
 
Ska nog bara slappa idag Skönt!
Innan hade jag fotboll på vardagarna, men nu har jag inte det. Vet ni så skönnt det e med inga träningar på vardagarna ! Man kan vara med vänner mer och så. 
 
XOXO EMELIE ♡
 
 
 
 

1 kommentarer

Diana<3

27 Feb 2014 18:06

as bra blogg! fortsätt så! du är så jävla fin! blir avis! har några frågor bah:
Vilken skola går du på?
Kan du göra en sminkvideo?
Kan du visa upp alla dina VS i en video?
vore sjukt snällt ifall du kunde svara på dom i ett inlägg eller nåt! kram diddi <3

Kommentera

Publiceras ej