1. Jag gillar inte tacos

2. När jag e sjuk så gillar jag inte pizza, cola och massor med andra saker.

3. Sen jag var 3 år så har vi åkt till laladia (vi har inte gjort det på 4 år, men nu så ska vi ditt igen :)

4. Jag har ätit cheeseburgare 2 gånger i mitt liv.

5. Jag äter bara räckor till julmiddag.

6. Jag är världens fobi för spindlar

7. Har aldrig varit i England elr Usa.

8. När jag kommer hem så sätter jag på tv:en direkt och är inne på datorn.

9. Gillar inte choklad

10. Klarar inte av trånga utrymmen 

11. Har nästan bara svarta kläder på mig varje dag.

12. Har as mkt smink men använder typ 10 prudukter.

13. Jag har en Canon eos 600 D

14. Tycker om att städa hos andra, men inte hos mig.

15. Kan ta minst 5 timmar för mig att städa mitt rum, elr mer.

16. Kan gå i höga klackar skor utan några problem (men inte såna som har as smala klackar)

17. Har väldigt lätt för att lära mig nya saker (innan kunde inte jag flickis, när jag var på en träning så efter tio minuter så kunde båda rondt flickis på mark och rondat salto) 

18. Älskar nudlar

19. Jag e beroende av ljus, dom är så fina.

20. Jag är väldigt hyper och sprallig

Detta inlägget var förfrågat, så du som frågade, varsegod <3
 
 

Kommentera

Publiceras ej